B2B, Endüstriyel Makinelerin ve Ürünlerin Pazarlaması ve Reklamı

B2B, Endüstriyel Makinelerin ve Ürünlerin Pazarlaması ve Reklamı

Endüstriyel işletmelerin bir çoğu kendi ürünlerini online olarak pazarlayıp satabilmenin imkansız olduğunu düşünürler dolayısıyla online pazarlama konusunun yakınından bile geçmezler.Fakat endüstriyel işletmelerin sahip olduğu bu yanlış değerlendirmeleri gerçekleri yansıtmamaktadır. Hatta endüstriyel işletmelerin online pazarlamaya dair sahip oldukları yersiz önyargılar, internet pazarlama kanallarıyla yakalanabilecek büyük fırsatları geri teperek şirketlerin yeni müşteri ve kaynak bulmalarını her geçen…

Devamı
Stratejik Reklam ve Pazarlama Ortakliklari

Stratejik Reklam ve Pazarlama Ortakliklari

Günümüzde yeni bir  iş geliştirmek işletmeler için gitgide daha zor bir hale geliyor; rekabet sertleşiyor  ve tüketicilerin her zamankinden daha sofistike ve bilgili olması da rekabeti kızıştırıyor. Tüketicilerin satın alma kararlarının çoğu güvenilir bir kaynaktan- bir arkadaş, aile üyesi ya da zaten iş yapmakta olduğu bir şirket-elde edinilmiş yorum ve tavsiyelere dayanır durumdayken online pazarlamanın…

Devamı
Özel Üniversite ve Özel Okul Reklamı / Pazarlaması

Özel Üniversite ve Özel Okul Reklamı / Pazarlaması

Gençlerin büyük bir çoğunluğu günü geldiğinde lise ve imkan bulabilirse üniversite eğitimi alma planları planları yapar ve ebeveynleri ile beraber yapacakları özel üniversite veya okul arayışına internet üzerinden başlayacaklardır. Şu anda siz bu makaleyi okurken bile çocuklarının iyi eğitim alması için uğraşan aileler ile beraber gelecekleri için endişeli olan gençler internet yoluyla özel üniversite veya…

Devamı
Yelp Eleştirileri: Nasıl Yönetebilir ve Geliştirebilirsiniz?

Yelp Eleştirileri: Nasıl Yönetebilir ve Geliştirebilirsiniz?

Yelp Yorumları 2004 yılında Yelp.com açıldığında, Jeremy Stoppelman ve Russel Simmon sitelerinin böyle bir fenomen olabileceğini muhtemelen tahmin etmemişlerdir. Geçtiğimiz son 8 yılda, Yelp “Food Channel Connoisseur” ü hayata geçirdi ve hepimizi eleştiri yağmuruna tuttu. Sadece geçen ay, Yelp.com ‘un 21.5 milyon kadar ziyaretçisi vardı. Web siteleri aracılığıyla kendilerini , milyonlarca ziyaretçinin evine ve işyerine…

Devamı
SEO’ dan Daha Fazla Yararlanmak İçin Nasıl Farklı Tip İçerik Yayınlanır?

SEO’ dan Daha Fazla Yararlanmak İçin Nasıl Farklı Tip İçerik Yayınlanır?

İçeriği çok iyi fakat tasarımı kötü olan web sitelerinin, hiç içeriği olmayan web siteleri kadar değersiz olduğu söylenir. İnternet pazarlamacılığı da gitgide daha fazla görsel odaklı olmaya başladığından beri şirketler PDF’lerini nasıl izleyicilerini memnun edecek estetikte yapacaklarıyla daha fazla ilgilenmeye başladılar. Bu arayıştakiler için iyi haber, bu estetiğe ulaşmanın yollarının mevcut olması ve daha iyi…

Devamı
Web Sitenizi Nasıl Yeniden Tasarlayabilir ve SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) Dostu Tutabilirsiniz?

Web Sitenizi Nasıl Yeniden Tasarlayabilir ve SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) Dostu Tutabilirsiniz?

Bir web sitesini yeniden dizayn etmek istiyorsunuz. Müşteriyle konuştunuz, anlaştınız. Bu yeni oluşum için onlar da heyecanlı siz de. Cloud 9 resmi olarak yeni ev adresiniz olacak. Fakat bu sürecin her anında ve hiç beklemediğiniz zamanda üzerinize atılmak için pusu kurmuş tehlikelerden haberdar değilsiniz.   Bir web sitesini başarılı bir şekilde yeniden tasarlamak, web tasarımcıları…

Devamı
Yasaklanmış bir Google AdWords Hesabını Nasıl Geri Getirebilir / İyileştirebilirsiniz?

Yasaklanmış bir Google AdWords Hesabını Nasıl Geri Getirebilir / İyileştirebilirsiniz?

Yasaklanmış bir Google AdWords Hesabını Nasıl Geri Getirebilir- İyileştirebilirsiniz?Google AdWords orta ve küçük ölçekli şirketler için etkili bir pazarlama aracı olabilir fakat Google Adwords reklamcılığı uygulayan bazı sektörler Adwords’ün transparanlık ve kalite politikaları ile ilgili problemler yaşamaktadırlar. Bu demek oluyor ki; reklamlarınız web sitenizin içeriği ile alakalı olmadığında veya gerekli bilgileri içermediğinde Google sizi uyarıyor.…

Devamı
Bayilikler için İtibar Yönetimi – İnternetteki Olumsuz Değerlendirmeler Araba Satışlarını Etkiliyor

Bayilikler için İtibar Yönetimi – İnternetteki Olumsuz Değerlendirmeler Araba Satışlarını Etkiliyor

Bayilikler için İtibar Yönetimi – İnternetteki Olumsuz Değerlendirmeler Araba Satışlarını EtkiliyorÇok az insan bir araba satış bayisinden mutlu bir şekilde ayrılır. Aynı durum tekne, kamyon, motorsiklet ve benzeri bayilikler için de geçerlidir. Bir gazetede reklamını gördüğünüz arabaya bakmak için bayiliğe gittiğinizde, size ilgilendiğiniz arabanın henüz satılmış olduğunun söylenmesinin hiç bir özürü veya telafisi yoktur. Bu…

Devamı
Politikacılar ve Politik Skandallar ile İlgili İtibar Yönetimi

Politikacılar ve Politik Skandallar ile İlgili İtibar Yönetimi

Thomas Jefferson MezartaşıReklamlar gazatelerde gerçekleri gösteren tek içeriklerdir.- Thomas Jefferson   Eğer Thomas Jefferson hakkındaki tüm bildiklerimiz bu mezar taşının üzerine yazılmış olan başarıları olsaydı; o zaman O’nun Virginia için dini özgürlüğü temsil eden Özgürlük Bildirisi’nin yazarı ve Virginia Üniversitesi’nin kurucularından olduğunu bilirdik. Fakat bir saniye, Thomas Jefferson Amerika’nın üçüncü başkanı değil miydi? 1803’teki Louisiana…

Devamı
Etkinlikler için İtibar Yönetimi

Etkinlikler için İtibar Yönetimi

Sonunda üç günlük hafta sonu tatiliniz geldi. Bu tatilinizi nasıl değerlendirmek isterdiniz? Lunapark mı? Kumar oynayarak mı? Eğlence veya su parkında mı? Golf kursunda mı? Müzeye, hayvanat bahçesine veya akvaryuma giderek mi? Belki de gece hayatını seviyorsunuzdur ve gece kulüplerine gitmek istersiniz. Gördüğünüz gibi çok sayıda ve birbirinde farklı olan yapabileceğiniz etkinlikler var; seçenekleriniz sınırsız.…

Devamı
Online İtibarınızı Nasıl Oluşturabilir ve Takip Edebilirsiniz?

Online İtibarınızı Nasıl Oluşturabilir ve Takip Edebilirsiniz?

Bir gün alışverişe doğru giderken önümden gidenin yere 10 TL düşürdüğünü gördüm. Hiç düşünmeden yerden parayı alıp adama uzattığımda; adam gözlerini kocaman açmış ve şaşkın bir ifadeyle bana bakıyordu. Adama parayı verip alışverişimi yapacağım yere doğru yürümeye başladım ve kendimi raflar arasında kaybettiğim sırada parasını vermiş olduğum adam köşeden güzüktü. Elinde parlak turuncu park fişini…

Devamı
İtibar Yönetimi

İtibar Yönetimi

Bilgisayar kullanımının yaygınlaşması ve gelişimi oyunun bütün kurallarını değiştirmiş olduğu için İtibar Yönetimi, bildiğimiz halkla ilişkiler alanının konusu olmaktan çıkmış durumdadır artık. Günümüzde itibarınız, online (çevrimiçi) ve offline (çevrimdışı) olarak oluşturulmuş olan toplum algısına bağlıdır. Google, Bing ve Yahoo gibi arama motoru devleri, artık itibarınız ile ilgili bilgilerin bulunduğu yeni arenalar olarak nitelendirilebilir. Bu durumun…

Devamı
Google’da Satışları Arttırmak

Google’da Satışları Arttırmak

Google’ da reklam için tıklama başına $2.00- $5.00 ödeme yapmak zamanla gittikçe masraflı bir hale gelecektir; bu yüzden reklamların tıklama başına maliyetlerini de hesaba katarak internet üzerinden yapacağınız satışlarınızın karlı olmasına dikkat edin. Google Reklamınızın arama motorunda yayınlanan yerine bağlı olarak, yukarıda bahsedilen kar dengesini sağlamak her zaman kolay olmamaktadır.   Google Reklam’dan alacağınız geri…

Devamı
Şirketler İçin Internet Reklam ve SEO Seminerleri

Şirketler İçin Internet Reklam ve SEO Seminerleri

Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) internet pazarlama alanında küçük ve orta ölçekli isletmeciler için vazgeçilmez haline geldi. SEO uzmanlarının kullandığı yöntem ve metodular sırlamalarda, görünürlükte ve hatta ziyaretçinin müşteriye dönüşmesinde ciddi anlamda fark yaratıyor. Günümüzde birçok isletmeci internet reklam için bu konunun uzmanlarına başvuruyor. Bir plan oluşturulduktan sonra, bir çok şirket sahibi bu konuda workshop’lara katılarak…

Devamı
SEO için Doğru Anahtar Kelime Secimi

SEO için Doğru Anahtar Kelime Seçimi

Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) tamamen anahtar kelimeler üzerine kurulu bir sistemdir.  Anahtar kelimeler kullanıcıların ürünlerinizi ya da verdiğiniz servisi aramak için kullandıkları kelimelerden başka bir şey değildir. Bu kelimeler webmaster’lar tarafından arama motoru örümceklerini çekmek için içerik oluşturmada kullanılırlar. Ayni zamanda tıklama basına reklam için de anahtar kelimelere ihtiyaç vardır. Anahtar kelimelerin doğru secimi şirketinizin…

Devamı

Oteller için Internet ve Google Reklamları

Otelinizin sahibi ya da yöneticisi olarak, çoktan oteliniz için bir web sayfası hazırlamışsınızdır. İsiniz henüz bitmedi. Günümüzün kompleks is dünyası ve günden güne artan rekabet, sizin en yakin takipçilerinizden bir adim önde olmanızı zorunlu kılıyor. Bunun için de web sayfanızın ve otelinizin tanıtımını, reklamını sadece geleneksel yöntemlerle değil internet üzerinden de en iyi şekilde yapmanız…

Devamı
E-Ticaret Nedir?

E-Ticaret Nedir?

yüzyılda E-ticaretin getirdiği devrim diğer teknolojilerinkinden çok daha üstündür. Son 10 yıl içinde, E-ticaret olgusu tam anlamıyla gelişmiş bir sanayiye dönüşmüştür. Önceleri yalnızca bir işletmeden diğer işletmeye (B2B) satış amaçlı kullanılmasına karşın, günümüzde neredeyse herkes E-ticaret platformu kullanarak alışveriş yapmaktadır.   E-ticaret çok önemli bazı nedenlerden dolayı geniş kitlelerin ilgisini çeker.   Alışveriş yapmanın en…

Devamı
Twitter Nedir, SEO’ya Nasıl faydası olur?

Twitter Nedir, SEO’ya Nasıl faydası olur?

Sayfaya gelen linkler (içe linkleme) ya da sayfadan çıkan linkler (dışa linkleme) Arama Motoru Logaritması’nda önemli bir yer tutar. Bu linkler örümceklere (spiders) sitenizde bulunan ve diğer siteler için yararlı olabilecek linkleri gösterir. Bu sebepten dönemlik reklam yapan siteler, yaratıcı yol olan inbound linkleri alma beklentisindedirler. Güncel metotlardan biriside, Twitter`ın internet pazarı için istikrarlı bir…

Devamı
2010 İnternet Reklamcılığı Trendleri ve Gelişmeleri

2010 İnternet Reklamcılığı Trendleri ve Gelişmeleri

Arama Motoru Optimizasyonu trendlerinin tüm sene boyunca ne kadar sık değiştiğini dikkate alırsak, yeni bir senenin başlangıcı, kendi internet pazarlama stratejimizi gözden geçirmek ve yepyeni teknikleri uygulamaya koymak için en doğru zaman diyebiliriz. Teknolojide ki gelişmelerle yükselen Social Marketing (Sosyal Pazarlama) ve yeni uygulamalar ile internet reklamcılığı hakkında her şey hızla değişiyor. Oyunda ilerleme kaydetmek…

Devamı
Google Adwords’le Web Trafiğinin Arttırılması

Google Adwords’le Web Trafiğinin Arttırılması

Web sitenizin trafiğini arttırmanın en iyi yolu, arama motorları sonuçlarında ilk sıralarda yer almaktır. Ama zor olan bu sonuçları organik (doğal) olarak elde etmektir. Bu imrendirici pozisyon, yoğun online rekabet, çok yönlü SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) işlemi, site ya da sayfa içi değişikliklerin ve içeriklerin düzeltilip, geliştirilip, düzenli akışının sağlanmasıyla elde edilir. Ayrıca bu sonuçları…

Devamı

Google Local (Yerel) Reklamları

Birçok online iş sahibi, “yerel arama” pazarını gözden kaçırmaktadır. Bu potansiyel risk size en büyük pazar payını kaybettirebilir. Zaman, beceri ve sabır gerektiren, her arama motoru pazarlamasında olduğu gibi yapılan anlaşmaların karşılığı ödül olarak alınır. Başarılı bir pazarlama için web sitesinin mutlaka yerel kitlesi olmalıdır.   Web sitesi sahiplerinin atması gereken kritik adımlar;   Web…

Devamı
Google Uyumlu Web Tasarım ve Dizayn

Google Uyumlu Web Tasarım ve Dizayn

Yepyeni bir web sayfası mı tasarlıyor sunuz? Hali hazırda varolan sitenizi yeniden tasarlamak mı istiyorsunuz veya sitenize e-ticaret, blog, video, ses kaydı, makale bölümü, haberler, basın bültenleri gibi yeni uzantılar mı eklemek istiyorsunuz? Site tasarımı ile ilgili ne yaparsanız yapın,  web sitesine yapacağınız uygulamanın tanımı her zaman yol gösterici bir kriterdir. Bütün web siteleri özellikle…

Devamı
PPC Nedir? (Pay Per Click Reklam)

PPC Nedir? (Pay Per Click Reklam)

Online reklamcılıkta en popüler uygulamalardan birisi PPC (Pay per Click/ Tıklama Başına Ödeme)’dir. Bu metodu kullanan reklam verenler sadece, kullanıcılar kendi reklamlarını tıklayıp sitelerine yönlendirildiğinde ödeme yaparlar. Pek çok web sitesi sahibi doğal SEO (Search Engine Marketing / Arama Motoru Optimizasyonu) sonuçlarını uzun süre içerisinde almaktansa daha ekonomik ve hedef kitleye hızla ulaşan PPC’yi (Google…

Devamı
Google Reklam Arama Sonuçları ve Süpermarketler

Google Reklam Arama Sonuçları ve Süpermarketler

Bazen basit bir benzetme kullanarak daha karmaşık konuların nasıl işlediğini anlatabiliriz. Arama Motoru ve Arama Motoru Pazarlaması çoğu zaman tüketicilerin ve web sitesi olanların kafasını karıştırmaktadır. Arama Motoru Pazarlaması nedir? Nasıl işler? Benim işime nasıl yarar sağlar?   Hemen hemen hepimiz süpermarketlerde işleyişin nasıl olduğunu biliriz, biz markete alışveriş listesiyle gideriz. Market koridorlarında dolaşıp listelediğimiz…

Devamı
Arama Motoru Optimizasyonu’nda Yapılmaması Gereken Hatalar

Arama Motoru Optimizasyonu’nda Yapılmaması Gereken Hatalar

Herkes web sitesine olan trafiği arttırmak için yollar araştırmaktadır. Arama Motoru Optimizasyonu yani SEO, web sitesi trafiğini arttırıp bunu daha çok satış ve kara dönüştürmek isteyen küçük büyük pek çok kuruluş tarafından talep edilmektedir. Anahtar kelime sıralamalarında artışı sağlamadan trafiğin artmasını beklemek mantıklı bir yaklaşım değildir. Yine de, eğer günler, haftalar hatta bir kaç ay…

Devamı
Google Reklamları İşe Yarıyor mu?

Google Reklamları İşe Yarıyor mu?

AdWords uygulamalarıyla Google Reklamları bu günlerde oldukça popüler. Peki Adwords gerçekten de bu kadar etkili mi? Google’ın internete reklam veren markalar için en başı çektiğini düşünürsek, bu cevaplaması oldukça önemli bir sorudur, Google Adwords diğer adıyla PPC (Pay per Click/ Tıklama Başı Ödeme), SEO ‘ya (Arama Motoru Optimizasyonu) kıyasla anında sonuç vererek daha kısa sürede…

Devamı
SEO Nedir (Arama Motoru Optimizasyonu Nedir), Nasil Çalışır?

SEO Nedir (Arama Motoru Optimizasyonu Nedir), Nasıl Çalışır?

Bu makale de SEO’nun (Search Engine Optimization / Arama Motoru Optimizasyonu) derinliklerine inip temel ilkelerini sizlerle paylaşmak istiyoruz. Son zamanlarda Google online pazarlama dünyasında pek çok değişiklik olmakta ve yaptığımız aramalar ile ilgili sürekli yeni güncellemeler planlanmakta.  Web sektöründe araştırma teknolojileri ve algoritm’lerin sürekli gelişmesi ve değişmesi bir sürpriz değil ancak site optimizasyonunda başarılı olabilmek…

Devamı
Google Adwords Nedir, Nasıl Çalışır?

Google Adwords Nedir, Nasıl Çalışır?

Google’ın reklam ağı Google AdWords olarak adlandırılmaktadır. Google Adwords’ün işleyiş şekli tamamen reklam verenlerin sonsuz sayıda anahtar kelime arasından Google’da arama yapılırken kendileri ile en alakalı olabilecek sonuçları seçmeleri ile gerçekleşmektedir. Reklam veren, bir anahtar kelime için teklif verdiğinde, reklamları verilen teklife göre  arama motoru sonuç sayfasında yer alan organik sonuçların hemen üzerinde sarı renkli…

Devamı
İnternet Satışlarımı Nasıl Arttırabilirim?

İnternet Satışlarımı Nasıl Arttırabilirim?

En sık karşılaştığımız soru, “internet satışlarımı nasıl arttırabilirim” sorusudur. Bu sorunun kısa bir cevabı ya da çözümü olmamasına rağmen, internet satışlarınızı arttırmanıza katkı sağlayabilecek temel birkaç faktör vardır. İnternet satışlarınızı arttırmanın anahtarı, İçeriğe uygunluk (Relevance) ve doğru stratejidir. On binlerce kayıtlı e-ticaret sitesi arasında, diğer e-ticaret siteleri milyonlar kazanırken neden sizin siteniz kazanmasın?   Ürünlerinizin…

Devamı
Web Siteme Trafiği Nasıl Arttırabilirim?

Web Siteme Trafiği Nasıl Arttırabilirim?

Bütün ticari web siteleri aşağıda yer alan konulara dikkat ederek “Yatırım Getirilerini” (ROI / Return On Investment) arttırabilirler;   * Web sitesine yönelik “alakalı” trafiğin arttırılması * Geri dönüşün arttırılması   Site trafiğinin arttırılması pek çok online pazarlama yöntemini kapsamaktadır. Google ve diğer arama motorlarında yapılan aramaların sonuç sayfalarında organik olarak üst sıralara çıkmak için,…

Devamı
Google’da Nasıl Reklam Verebilirim?

Google’da Nasıl Reklam Verebilirim?

Günümüzde internetin ne kadar güçlü bir iletişim aracı haline geldiğini göz önünde bulundurursak, bu aracın reklam amacıyla ulaşabileceği insan sayısının oldukça fazla olduğu söylenebilir. İnternette arama deyince aklımıza gelen ilk arama motorlarından biri olan Google da bu reklam olayındaki potansiyeli anladı. Bu fikri geliştirerek değişik şirketlerin, firmaların veya bireylerin Google’da reklam vermesini sağlayan seçenekler geliştirdi.…

Devamı