İnternet Pazarlama Danışmanlığı bir tek işlem ya da süreçle yapılan bir servis değildir. Danışmanlık adı altında birçok işlevler yer almaktadır ve ancak işbirliği ile oluşturulan düzenli bir çalışma sonucu müşterilerimiz bu danışmanlıktan faydalanabilirler.
İnternet danışmanlığını anlayabilmek için gerekli soruları sorabilmek ve cevapları alabilmek önemlidir. Bu sorular bizim müşterinin geçmiş ve bugünkü durumunu, ticaret ve pazarlama amaçlarını, gelecekten beklentilerini, bu beklentilere ulaşmak için ayrılan bütçeyi ve zaman çizelgesini anlamamızı sağlar.
Optimum7’nin uzmanlık alanı İnternet Pazarlama, Ticaret ve Teknolojileridir. Bu nedenle pazarlama ve markalaşmaya bakış açımız ve hedeflerimiz çoğunlukla “İnternet ve Web Tabanlı” geliştirilir.
SEO (Google ve Arama Motoru Optimizasyonu) üzerine yoğunlaşırsak, araştırma ilk ve en önemli aşamadır. Araştırma aşamasında müşterinin ve danışmanın endüstri ve piyasa ile ilgili bilmediği yüzlerce soru cevaplanabilir ve bu cevaplar proje süresince kullanılır. Bu sorulardan müşteri tarafının bilmediği bazıları aşağıda sıralanmıştır.
- Sayfanızın İnternet’te bulunabilmesi için kullanılan ya da kullanılabilecek en önemli 25 terim nedir?
- Bu terimler için İnternet’teki en önemli rakipleriniz kimlerdir?
- Bu terimleri İnternet’te Google, Yahoo ve MSN (Bing) gibi arama motorlarında arattıran kullanıcı sayısı kaçtır?
- İnternet sayfanıza gelen kullanıcıların yüzde kaçını satışa çevirebiliyorsunuz?
- İnternet sayfanızdaki bütün kullanıcı tavırlarını Analitik Sistemi ile takip edebiliyor musunuz?
Bu soruların cevapları olmadan, iyi planlanmış bir ticari ya da pazarlama kararı alınamaz.
Örneğin;
– hangi terimlerin önemli olduğu,
– bu terimlerin gelir potansiyeli,
– yeteri kadar aranma oranı olup olmadığı
Gibi unsurlar proje başında bilinemediği için bu metrikler olmadan mantıklı bir yatırım yapılamaz.
Optimum7 Full Servis İnternet Pazarlama ve Dizayn Şirketidir ve gerekli bütün pazarlama proje detaylarında uzmandır.